• Digmarit ry - parempaa työpäivää luoville ja IT-aloille.
  • Digmarit ry - parempaa työpäivää luoville ja IT-aloille.
Jäsenetu! Hanki itsellesi vuoden käyttöoikeus Marketing Finland Academyn koulutuskokonaisuuteen

Jäsenetu! Hanki itsellesi vuoden käyttöoikeus Marketing Finland Academyn koulutuskokonaisuuteen

Vapaita paikkoja

Kuvaus

Räätälöity koulutusalusta Digmarit ry:n jäsenille

Tervetuloa inspiroitumaan, oppimaan ja nostamaan markkinoinnin ja viestinnän osaamisesi lentoon Marketing Finlandin Digmaritillekokoamaan koulutusympäristöön!


Tarjoamme sinulle mahdollisuuden syventää markkinoinnin ja viestinnän osaamistasi. Digmaritille räätälöidyssä Marketing Finland Academyn koulutusympäristössä vain 15 eurolla. Tilattuasi koulutuspaketin, saat tunnukset noin kahden viikon sisään tilauksesta. Tunnukset ovat voimassa vuoden niiden avaushetkestä.


Valittavanasi on 50 webinaaria sekä kaksi sähköistä kirjaa erilaisista markkinoinnin ja viestinnän aiheista: hakukoneoptimoinnista, markkinoinnin mittaamisesta, palvelumuotoilusta, alan trendeistä, kriisiviestinnästä, evästeettömyydestä, sosiaalisesta mediasta, tekoälystä jne. Kouluttajina toimivat alojensa parhaat asiantuntijat ja käytännön osaajat Suomesta ja maailmalta.Sopimukseen sisältyy myös vuoden aikana ilmestyvä MRKTNG-lehti sähköisessä muodossa.


Kun Marketing Finland on vastaanottanut ilmoittautumisesi, saat oman henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen ja salasanan koulutuspalveluun. Kirjaudu palveluun osoitteessa: https://marketingfinland.mmg.fi/login/?lang=fi Löydät Työpöydältäsi koulutukset, joihin lisenssisi oikeuttaa. Voit katsella niitä vapaasti niin usein kuin haluat ja lisenssi on voimassa vuoden avauspäivästä eteenpäin. Voit merkitä koulutukset suoritetuiksi katsottuasi ne ja tieto suorituksista siirtyy omaan käyttäjäprofiiliisi (löytyy työpöydän oikeasta yläkulmasta). Työpöydälläsi voit myös merkitä omia suosikkejasi. Academy-palvelun tunnukset ovat henkilökohtaiset eikä niitä saa luovuttaa muille osapuolille. Koulutussisältöjen tekijänoikeudet ovat Marketing Finlandilla. Sisältöjä ei saa jakaa eteenpäin tai tallentaa omiin laitteisiin tekijänoikeuslain nojalla. Jos haluat laajentaa käyttöoikeuksiasi palvelussa hankkimalla täyden Marketing Finland Academy -lisenssin tai osallistua muihin koulutuksiimme, löydät ne täältä verkkokaupastamme.


Toimi nyt – tarjous on voimassa vain 50 nopeimmalle!

Hinta 15 € Digmaritin jäsenille

  1. Kun maksu on vahvistunut, Marketing Finland avaa pääsyn alustalle ja toimittaa sinulle tunnukset. Tunnuksen saamisessa kestää n. kaksi viikkoa.
  2. Kun kirjaudut alustalle, löydät omalta työpöydältä koulutukset, joihin sinulla on pääsy.
  3. Lisenssitunnus on voimassa vuoden sen avaamisesta.
  4. Saat myös kyseisen vuoden aikana ilmestyvät, sähköiset MRKTNG-lehdet (4 kpl).


AIHEPIIRIT:

SEO

  • SEO 1: Hakukoneoptimoinnin perusteet
  • SEO 2: Hakukoneoptimoinnin tekninen kulma
  • SEO 3: Hakusanojen valinta ja tehokas hyödyntäminen
  • SEO 4: Videot, kuvat ja animaatiot SEO:n tukena
  • SEO 5: SEO-kirjoittamisen perusteet
  • SEO 6: Äänihaut ja sisältöjen strukturointi
  • SEO 7: Linkitykset ja niiden hyödyntäminen

Palvelumuotoilu

  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1 - Palvelumuotoilun perusteet
  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2 - Asiakasymmärryksestä polkuihin ja persooniin
  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 3 - Ideoista testattaviksi prototyypeiksi

Mittaus ja data

  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1 – Markkinoinnin tuloksellisuus
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2 – Markkinoinnin mittaamisen ensiaskeleet
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3 – Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen kulmakivet
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 4 – Datan hyödyntämisen vaihtoehtoja
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 5 – Datan visualisointi

Google Ads

  • Google Ads 1 – Perusteet
  • Google Ads 2 - Display-mainonta
  • Google Ads 3 - Muut mainontamuodot

Ostopolut

  • Ostopolut, osa 1 (B2B) – Miten lähdetään viemään sisältöstrategiaa eteenpäin?
  • Ostopolut, osa 2 (B2B) – Asiakaskokemuksen kehittäminen sisällöntuotannon avulla
  • Ostopolut, osa 3 (B2B) – B2B-myynnin tuki asiakaspolulla
  • Ostopolut, osa 4 (B2C) – Miten rakennetaan sisältöstrategia ostopersoonien avulla?
  • Ostopolut, osa 5 (B2C) – Miten huolehditaan kuluttajien asiakaskokemuksesta digiympäristössä?
  • Ostopolut, osa 6 (B2C) – Myynnin ja markkinoinnin toimiva liitto

Sosiaalinen media

  • Social selling - Sosiaalisen myynnin strategiat & elementit
  • Someviestinnän riskit ja kommentoinnin hallinta
  • Sometrendit markkinoinnissa NYT
  • Somen ABC - missä mennään tänään?

Teknologia

  • Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu!
  • Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa.
  • Unpacking the metahype - Web 3, NFT’s & the metaverse!
  • Metaversen ulottuvuudet ja käytännön sovellukset
  • XR 1 - XR-teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin
  • XR 2 - Asiakaskohtaamiset ja elämykset virtuaalitodellisuudessa.

Trendit

  • Tervetuloa markkinointi 2024!
  • From digital transformation to brand transformation
  • Gaming ja eSports mahdollisuutena brändeille
  • Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä
  • Audio branding

Viestintä ja media

  • Yritysvastuuviestintä - miksi ja miten viestiä?
  • Kriisiviestintä
  • Mediasuhteiden luominen, ylläpito ja seuraaminen
  • Viestinnän aamu - miksi viestintä on tärkeää?

Mainonta & muu

  • Attention Economy – millainen mainonta huomataan?
  • Evästeetön maailma ja mainonnan merkityksellisyys
  • Markkinointikumppanin valinta
  • Ratkaisuja evästeettömään maailmaan, osa 1 (Keskusteleva mainonta)
  • Ohjelmallisen ostamisen ABC
  • Mediamittauksesta apua tehokkaampaan tv-mainontaan
  • Mediamittauksesta apua tehokkaampaan radiomainontaan

E-kirja

Mika Hyötyläinen: Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi (2021)

Maria Sipilä: Kansainvälistä kasvua – kohti maailmanluokan brändiä (2024)