• Digmarit ry - parempaa työpäivää luoville ja IT-aloille.
  • Digmarit ry - parempaa työpäivää luoville ja IT-aloille.
Jäsenetu! Hanki itsellesi vuoden käyttöoikeus Marketing Finland Academyn koulutuskokonaisuuteen

Jäsenetu! Hanki itsellesi vuoden käyttöoikeus Marketing Finland Academyn koulutuskokonaisuuteen

Vapaita paikkoja

Kuvaus

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden syventää markkinoinnin ja viestinnän osaamistasi. Digmaritille räätälöidyssä Marketing Finland Academyn koulutusympäristössä vain 15 eurolla. Tilattuasi koulutuspaketin, saat tunnukset noin kahden viikon sisään tilauksesta. Tunnukset ovat voimassa vuoden niiden avaushetkestä.


Valittavanasi on 50 webinaaria erilaisista markkinoinnin ja viestinnän aiheista, kuten hakukoneoptimoinnista, markkinoinnin mittaamisesta, palvelumuotoilusta, alan trendeistä, kriisiviestinnästä, evästeettömyydestä sekä somesta ja tekoälystä. Kouluttajina toimivat alojensa parhaat asiantuntijat Suomesta ja maailmalta.


Henkilökohtaisella lisenssilläsi pääset katsomaan koulutuksia milloin haluat ja niin usein kuin haluat. Lisenssi on voimassa vuoden ja saat sen myötä myös neljä kertaa vuodessa ilmestyvän sähköisen MRKTNG-lehden. Lehti tarjoaa markkinoinnin insight-tietoa sekä kotimaasta että kansainvälisesti.


Toimi nyt – tarjous on voimassa vain 50 nopeimmalle!

Hinta 15 € Digmaritin jäsenille


  1. Kun maksu on vahvistunut, Marketing Finland avaa pääsyn alustalle ja toimittaa sinulle tunnukset. Tunnuksen saamisessa kestää n. kaksi viikkoa.
  2. Kun kirjaudut alustalle, löydät omalta työpöydältä koulutukset, joihin sinulla on pääsy.
  3. Lisenssitunnus on voimassa vuoden sen avaamisesta.
  4. Saat myös kyseisen vuoden aikana ilmestyvät, sähköiset MRKTNG-lehdet (4 kpl).


AIHEPIIRIT:


SEO

  • SEO 1: Hakukoneoptimoinnin perusteet
  • SEO 2: Hakukoneoptimoinnin tekninen kulma
  • SEO 3: Hakusanojen valinta ja tehokas hyödyntäminen
  • SEO 4: Videot, kuvat ja animaatiot SEO:n tukena
  • SEO 5: SEO-kirjoittamisen perusteet
  • SEO 6: Äänihaut ja sisältöjen strukturointi
  • SEO 7: Linkitykset ja niiden hyödyntäminen


Palvelumuotoilu

  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1
  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2
  • Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 3


Mittaus ja data

  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 4
  • Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 5


Google Ads

  • Google Ads 1 - perusteet
  • Google Ads 2 - display-mainonta
  • Google Ads 3 - muut mainontamuodot


Ostopolut

  • Ostopolut, osa 1 (B2B)
  • Ostopolut, osa 2 (B2B)
  • Ostopolut, osa 3 (B2B)
  • Ostopolut, osa 4 (B2C)
  • Ostopolut, osa 5 (B2C)
  • Ostopolut, osa 6 (B2C)


Sosiaalinen media

  • Social selling - Sosiaalisen myynnin strategiat & elementit
  • Kuinka menestyä TikTokissa vuonna 2023?
  • Sometrendit markkinoinnissa NYT
  • Somen ABC - missä mennään tänään?


Teknologia

  • Tekoäly markkinoinnissa – opi ja inspiroidu!
  • Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa.
  • Metaversen ulottuvuudet ja käytännön sovellukset
  • XR 1 - XR-teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin
  • XR 2 - Asiakaskohtaamiset ja elämykset virtuaalitodellisuudessa.


Trendit

  • Tervetuloa markkinointi 2023
  • From digital transformation to brand transformation
  • Gaming ja eSports mahdollisuutena brändeille
  • Top skills for marketing in 2023
  • Audio branding


Viestintä ja media

  • Yritysvastuuviestintä - miksi ja miten viestiä?
  • Kriisiviestintä
  • Mediasuhteiden luominen, ylläpito ja seuraaminen
  • Viestinnän aamu - miksi viestintä on tärkeää?


Mainonta & muu

  • Attention Economy – millainen mainonta huomataan?
  • Evästeetön maailma ja mainonnan merkityksellisyys
  • Markkinointikumppanin valinta
  • Ratkaisuja evästeettömään maailmaan, osa 1 (Keskusteleva mainonta)
  • Ohjelmallisen ostamisen ABC
  • Mediamittauksesta apua tehokkaampaan tv-mainontaan
  • Mediamittauksesta apua tehokkaampaan radiomainontaan


E-kirja

Mika Hyötyläinen: Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi (2021)